sobota 3. srpna 2013

Červnové focení s Verčou

Ráda fotím. Fotím vše co mě napadne, ale jsem ráda, že mi má kamarádka zapózovala abych jí mohla nafotit. Vím, není to žádná kvalitní práce, ale snažím se a bude chvíli trvat než se v takovém focení otrkám. I když fotky dávám nyní v Srpnu, byly foceny už na začátku Června. Snad se budou líbit.










Budu ráda za jakýkoliv komentář a poslechnu si ráda jak kritiku tak i pochvalu (tu pochvalu sice raději).:D
Znova upozorňuji, že na fotkách nejsem já, ale kamarádka. Byla jsem fotograf -_-
(Kvůli komentářů na mém starém blogu)

4 komentáře:

  1. Jsi dobrá fotografka a kamarádce to sluší :).

    OdpovědětVymazat
  2. Kamarádka má krásné šaty ( fotky bych asi o malinko více upravila, dodala jim "říz":D), ale jinak pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  3. uzasne fotky, skvelo sa vydarili!

    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)