čtvrtek 29. srpna 2013

Co chci všechno zrecenzovat + informace

Zdravím vás,
konečně píšu, ale nic zajímavého. Jen ať jste v obraze, vymalováno už je a i nový koberec je na svém místě. Už mi stačí jen dorovnat věci atd. myslím, že každý už někdy maloval a dokáže si to představit. Jediná věc co mě na tom pokoji štve, je to, že i přes to, že jsem se zbavila skříně abych měla více místa moje mamka tu hned nacpala psací stůl od mladší sestry... a  to mě pořádně nasralo. Fotky pokoje vám dám později až bude vše na svém místě.

Ale dost řečí, mám pro vás takový přehled o čem se chystám udělat recenze, je toho docela hodně a jsem zvědavá za jak dlouho to všechno stihnu.


Fotka je ještě pořízena, když jsem měla žlutý pokojík. Myslím, že toho je docela hodně a budu se snažit to vše zrecenzovat.

Navíc, vím že vám už slibuji dlouho "new it" a tak jsem se rozhodla, že bych vám mohla natočit video o tom, co jsem si koupila za celé prázdniny, myslím že to bude lepší. Co si o tom myslíte?:)

3 komentáře:

  1. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bcyh moc ráda!:)

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  2. Na tu řasenku, niveu a Baleu se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to si nemyslím,já třeba nikdy nemalovala:D Na head and shoulders jsem zvědavá,přemýšlela jsme o koupi,ale nevím nevím..

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)