čtvrtek 22. srpna 2013

Pracujeme...

Snad se máte krásně,
já se mám fajn až na to že mě bolí pravá ruka ze škrabání zdí. Bydlíme ve starém domě, kde v mém pokoji se ještě nikdy neškrabalo. Takže jsem mohla zjistit jak vypadal můj pokoj před cca 80 lety. Jsem z toho rozhodně "nadšená". Ale máme už prakticky půlku oškrábanou. Chybí už jen ta největší zeď a strop. Ten strop bude strašný, ještě když pomyslím, že i při samostatném psaní článku mě ruka bolí. Až bude vše oškrábano a vysušeno na zeď se dá nějaká "fajnovka" (těmto věcem nerozumím) a vymaluje se. Nejdříve Bíla pak fialová a musím říct, že se opravdu velice těším na konečný výsledek i když s mým starým skoro černým kobercem to bude divné, ale časem se to třeba spraví i tak to bude o dost hezčí než bylo. Až vše bude hotové určitě zde dám fotky.


Achjo, nemůžu spát a to je teprve 6 hodin. Za dvě hodiny příjede můj přítel a dáme se do toho. Do té doby se budu snažit podívat se na pár blogů (aspoň od těch, kteří mi zanechali na blogu komentář).

Držte mi palce, protože si nedokážu představit jak škrábu levačkou, ale dám vám vědět, jestli to šlo lépe když to více navlhčím :D

Jinak už pár dní zde tu je nový vzhled, kterému děkuji Nikole Mills. Opravdu bych to bez ní nezvládla a patří ji velké díky!:)


7 komentářů:

  1. Tak hodně štěstí s prací :)

    Chtěla bych tebe a taky tvoje čtenáře pozvat na můj blog na
    GIVEAWAY!

    OdpovědětVymazat
  2. Pak vyfot výsledek. A držím palce,at to přežiješ :D

    OdpovědětVymazat
  3. Až to dokončíš,určitě to bude stát za tu práci :). Těšim se na fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bydlíme ve starém domě a čím procházíš teď ty, já mám naštěstí za sebou , ale teď si říkám, že bych to chtěla přemalovat na čistě bílou ( a brala bych černý koberec! :D)
    Hodně zdaru, těším se až ukžeš výsledek :)

    OdpovědětVymazat
  5. tiež si pamätám naše prerábanie a som rada, že je to za nami. :D Aj keď to nebolo zase nič hrozné, náš dom nie je veľmi starý.

    Pozývam na giveaway! :)
    www.vida-cotia.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tak to muselo být hodně práce:) Určitě se zapojím do tvé Giveaway:) klidně se můžeš i ty zapojit zde http://friendly-diary.blogspot.cz/2013/08/1-giweaway.html#comment-form

      Vymazat
  6. těším se na fotky, bílá a fialová vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)