pátek 30. srpna 2013

Recenze: Clubbing color rychleschnoucí lak na nehty MISS SPORTY


Měla jsem chvíli odpočinku od uklízení a tak jsem se rozhodla že vám udělám recenzi na tyto láčky od Miss sporty, které mám ve dvou odstínech: Zelená = 455; Fialová = 328 
I když vůbec netuším jak začít, dáme zde pár bodů, které slibuje tento lak:
  • Rychleschnoucí
  • Výdrž až 4 dny
Vezmeme si pod lupu první bod a to "rychlé schnutí" i když je to podle toho jakou vrstvu aplikujete na nehet, musím říct že opravdu docela dobře schne, já bych řekla že s mým natíráním cca 1 minutu. Což je podle mě uspokojivé. Ovšem doporučuji aspoň 2 minuty počkat, než půjdete něco dělat. Lak se sice nerozmaže, ale je ještě měkký a může udělat moc nepěkné šmouhy.

Co se týká výdrže, jsem s ním spokojená. Jelikož dávám dva nátěry, tak vydrží i ty 4 dny, ovšem výdrž bude jiná když celé dny budete na koupališti, nebo doma.
Proč jsou potřeba dva nátěry? Myslím, že na fotkách níže, můžete jasně posoudit, že když dáte jen 1 vrstvu lak nebude tak sytý a bez náznaku průhlednosti.




Docela velké plus podle mě je štěteček, který je tlustší a plochší, než u jiných laků. Možná někdo na to nadává, ale díky těmto štětečkům se mi lak dobře roztírá po nehtu a nemusí při 1 vrstvě je několikrát přejíždět a tím si dělat nehezké hrbolky.


Tento obyčejný lak možná nenadchne ale ani neurazí. K ceně za kterou se prodává, je pro mě velice dostačující. Protože musím říct, za 30 Kč,- to je dobrý lak a určitě ho doporučuji i kvůli velkému výběru odstínů barev.

Mé hodnocení je 7/10

Dá se sehnat v Rosmannu a určitě i DM, můžete si je ale objednat i zde na E-shopu
 P.S fotky z mého pokoje budou co nejdříve, i když můžete vidět barvu zdi na první fotce:)

Vaše Niki xoxo

4 komentáře:

  1. laky od Miss Sporty mám docela ráda, ten zelený je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  2. mají oba pěknou barvu :)

    děkuji :) teď jdu do kvinty, jakoby do prváku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné laky :) Těším se na vyhlášení giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  4. mě se zdá, že moc neschnou teda :D a navíc nesnáčím ty miss sporty štětinky na lacích :/ ale pěkné barvy :)))

    GIVEAWAY: budu ráda, když se zúčastníš :) -> http://triangleworld.blogspot.cz/2013/09/giveaway-zara-red.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)