pondělí 5. srpna 2013

Recenze | Mé toaletní vody


Zdravím vás:)
 I když jsem přemýšlela co bych vám mohla napsat, rozhodla jsem se, že vám přinesu článek, který by se měl podobat recenzi (i když se nepodobá, budeme dělat, že to je recenze). Představím vám své toaletní vody, které mám a které mi vyhovují už nějaký čas. Na fotce uvedené níže, můžete vidět o jaké produkty se bude jednat. :)




Jako první zde máme Toaletní vodu Rock Angel by Ewa Farna, která je asi zatím má nejoblíbenější.

Dostala jsem jí od mamky k 14. narozeninám. Hned mě upoutala svou sladko-elegantní vůni, kterou jen tak do článku nedokážu popsat (škoda, že se nedá dát nějaký vzoreček :D). Bohužel nemohu říct, že vydrží celý den, nebo je možné, že si na vůni zvyknu a po nějaké době jí necítím. Asi ji spíše necítím, protože přítelovi velmi hezky voní. Ale můj názor na ní kromě výdrže je skvělý, cítím se s ní dobře. A díky své "velikosti" se dá dobře schovat i do kabelečky. 
Značka: Oriflame
Můžeš si koupit: ZDE
Objem: 30 ml
Cena: cca 400,- Kč




Jako druhou zde máme Toaletní vodu od Chupa Chups  Love trap hot pink

Už si ani nevzpomínám jak dlouho ji mám, ale nějaký rok to bude. Koupila jsem si ji v Hypernově, ale tu už je dávno. Kdysi mi velice voněla, ale nyní mi příjde málo sladká, ale pořád ujde a občas si jí na sebe stříknu. Pokud jste zastánkyně né moc sladkých vůní je to přímo pro vás! Ovšem není to žádná těžká vůně. :) Nicméně ji používám méně.

Značka: Chupa Chups
Můžeš si koupit: -
Objem: 75 ml
Cena: Netuším:/




Poslední mou Toaletní vodou je MEL MERIO Attractive girl

Tato voňavka je běžně koupená v drogerii Rossmann. Původně jsem si jí nekupovala pro sebe, ale pro kamarádku a měla být součástí dárku. Jenomže doma jsem zjistila, že se mi trochu do sáčku v kterém byla s ostatními věci vylila a když jsem se na ní podívala, lahvička vypadala rozbitě. Později jsem však zjistila, že je v pořádku, to ale bylo už pozdě. 
Vůně se mi velice zamlouvá, je jemná a svěží. Měla jsem čest pouze s malým balením, ale pochybuji že velké by vonělo jinak. 

Značka: MEL MERIO
Můžeš si koupit: Rossmann
Objem: 10 ml / 50 ml
Cena: cca 50,- Kč / cca 150,- Kč


*Dá se použít jako sada, protože vůně má podobu deodorantu, toaletní vody a vzorečku. (Myslím, že ten co mám já je vzoreček).


A co vy? Máte s těmito toaletními vodami zkušenost?
Jakou vůni máte nejradši? 



7 komentářů:

  1. Krásné holčičí poklady :-) Já mám na léto ráda citrusové, třeba novou Pumu.

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  2. ta od Ewy Farné je krásná, kouknu po ní a asi si jí taky pořídím :)
    přidala jsem se do tvých prav. čtenářů, můžeš mě taky followat jestli chceš :) pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:) Už jsem tě followla:):D

      Vymazat
  3. Děkuji moc, zvedla si mi náladu, máš pěkný blog :-))

    OdpovědětVymazat
  4. to je Chupa Chups? to sa ešte vyrába a predáva? kde, prosím? :D.
    keď som bola menšia, mala som modrú... neviem, ako sa volala, ale milovala som ju!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netuším, jestli se ještě prodává, protože už jí mám nějaký ten rok... :/

      Vymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)