sobota 17. srpna 2013

TAG: jedno slovo

Krásní odpoledne,
na mnoha blozích jsem už viděla několik tagů, a tak jsem se rozhodla, že udělám konečně i ten svůj první tag. Tento jsem našla na blogu Romči Schichové. Snažila jsem se napsat první věc, která mě napadla. I když je tento tág o jednom slovu, omlouvám se za více slov, protože vše jsem nedokázala říct nebo spíše napsat tím jedním slovem. Tak snad se něco o mě dozvíte.:)

1. Tvoje vlasy? kudrnaté
2. Oblíbená věc?  notebook
3. Sen z minulé noci?   můra  
4. Oblíbené pití?  sycená voda
5. Vysněné auto?  s karbonem
6. Místnost, ve které se nacházíš? Pokojík
7. Tvůj strach?  velký
8. Co bys chtěla být za 10 let?  úspěšná
9. S kým jsi strávila včerejší večer?   s přítelem
10. Co nejsi?  vysoká
11. Poslední, co jsi dělala?  obhlížení blogů
12. Co máš na sobě?   kraťásky
13. Tvoje oblíbená knížka? Neobyčejný deník obyčejné holky    
14. Poslední, co jsi jedla? oběd
15. Tvůj život?  Fajn
16. Tvoje nálada?  Dobrá
17. Tvé léto?  Super
18. Kdy ses naposledy smála?  Dnes
19. Nejoblíbenější víkendová činnost?   Lenošení
20. Tvůj počítač?  Miláček
21. Pivo? hořké  
22. Zima?  Vánoce
23. Dovolená? v nedohlednu
24. Na tvé posteli?   Polštářky
25. Láska?  i po smrti

Mimochodem bych ráda udělala video, ale nevím na jaké téma. Prosím, napište do komentářů, jaké video by jste uvítali! :)

4 komentáře:

  1. Já bych uvítala nějaké video s líčením nebo tak něco :)

    OdpovědětVymazat
  2. ta fotka měsíce je úžasná! :D
    a videa mám třeba strašně ráda room tour :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle tag mam rada!:) a video by bylo supr treba o tom, co mas nejradsi nebo tak;)

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je super TAG asi někdy udělám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)