úterý 6. srpna 2013

Video | My 10 favorite beauty products

Ahoj:)
Dneska jsem měla čas a měla jsem volný byt, takže jsem se rozhodla, že natočím video se svými 10 oblíbenými kosmetickými produkty (od hlavy až k patě). Video není moc dlouhé a snad se vám trochu zalíbí, protože jsem takové video dělala prvně, navíc tam vypadám jako vyoraná myš. :D  (Hrozné xichty házím) :DD




Půjde o tyto produkty: 
Maska na vlasy BODY BASICS - papaya & macadamia

Gliss kur liquid silk - regenerační expres balzám


Essence Řasenka - Volume mascara I <3 extreme


Astrid balzám na rty - jahodový


Labello balzám na rty - fruity shine strawberry


Essence Lesk na rty - volume & gloss lip maximizer


Oriflame krém na ruce - nature secrets Mango


Nivea - zpevňující tělový olej Q10+ & avocado oil
Nivea creme

ADIDAS for Women - action 3 control


*Fotky jsem použila z internetu.

A jaké máte oblíbené produkty vy? Líbílo se vám video?:)
O čem by jste chtěli mít další video?:)




8 komentářů:

  1. Láká mě ten lesk na rty od Essence :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu:)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělý, ale zatím jsem ho nemohla znova sehnat:(

      Vymazat
  2. jeej tu masku mam aj ja, ale hambim sa uz ju mam hrozne dlho a nie a nie ju skusit :(

    Inak ak hladas svetly BB krem na mastnu plet dnes tip u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/najlepsi-bb-krem-na-slovensku.html

    OdpovědětVymazat
  3. Si zlatá :) Prajem veľa čitateľov :)
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Super video. Ten regenerační sprej je skvělý!
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc za kladné názory:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)