úterý 20. srpna 2013

Violet or tyrkys

Ahojte:)
Potřebuji nutně pomoct!:) Je to opravdu vážné. Jelikož malujeme pokoj, tak jsem se rozhodla pro barvu fialovou, která je tmavší a sytější, ale když jsem si dneska vybírala barvu v Obi a byla jsem plně rozhodnutá, že si vezmu fialovou můj přítel mi ukázal tyrkysovou. A teď jsem do toho spadla, neumím se rozhodnout mezi těmito dvěma barvama a potřebuji vaší pomoct, protože se opravdu do zítřejšího rána nerozhodnu.




Nakonec se rozhoduji pro fialovou:) asi...uvidíme zítra ráno. Určitě vám dám vědět a řeknu vám toho o trochu více abyste věděli co se u nás děje:) Mějte se a držte mi pěsti (štěstí) !

5 komentářů:

  1. Je to zcela na Tobě, já bych rozhodně brala fialovou, ta vypadá úžasně, sama o ní "sním":))

    OdpovědětVymazat
  2. já bych asi radši brala fialovou :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky bych volila fialovou:)
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. já bych spíš brala fialovou, ta tyrkysová je moc zářivá a po roce tě bude štvát, věř mi, měla jsem to tak s výrazně žlutou :D

    OdpovědětVymazat
  5. Díky holky :) Rozhodla jsem se pro fialovou též :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)