pondělí 9. září 2013

Recenze již brzy na: Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit peeling

Zdravím!:)
Dneska jsem přežila zase zubaře a už mám 8 zubů spravených. Bohužel jsem už nemohla dál a dala jsem si injekci, ale myslím, že 6 hodně zubožených zubů a následně vyvrtaných bez injekce je dost dobré číslo!:D Ale kvůli toho vám zde tady jistě nepíšu.

Když jsem se o víkendu prohlížela v zrcadle. Kde se vzali tu se vzali zaregistrovala jsem trochu více černých teček na obličeji, než je mi libo a rozhodla jsem se tedy, že si koupím nějaký peeling. (Už moooc dlouho jsem si nečistila obličej, max vodou). Dívala jsem se tedy na recenze a docela dost mi uvízl v hlavě Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit peeling. A protože následně přečtené recenze byli pro mě dostačující rozhodla jsem se, že si jej pořídím a hned další den, ještě než jsme šli s přítelem do kina jsem si pro tento peeling šla do Rossmannu.
Zatím jej mám jen druhý den, ale píšu to zde proto, že se můžete těšit na recenzi i na tento růžový peeling.



Doufám, že mé hodnocení za nějaký čas bude kladné. Necháme to osudu. Já si jdu umýt obličej tímto přípravkem ať mohu ho pořádně otestovat. Ráno vstávám v 6 i když bydlím kilák od školy, ale prostě mám ráda ranní klid, žádná hoňka. V klidu si vypít čas a sníst loupák.
Xoxo Vaše Niki :*

4 komentáře:

  1. Tak to se na recenzi těším, vypadá totiž moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám tenhle druh taky, jen ne pink grapefruit a dost mi pomáhá:))

    OdpovědětVymazat
  3. Na tu recenzi jsem velice zvědava, zrovna jsem se rozhodla si ho koupit :) Tak ještě chvilku počkám

    OdpovědětVymazat
  4. už dlouho chci tento peeling vyzkoušet, ale četla jsem dost negativní recenze a tak si nejsem jistá, těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)