sobota 11. ledna 2014

Recenze - Remington s8500 Shine Therapy

Zdravím všechny :)
Pokud jste četli můj blog, tak jste si mohli všimnou že jsem na konci Prosince psala o radu ohledně žehličky na vlasy. Má stará se bohužel porouchala a než ji opravovat, raději jsem si pořídila novou. Remington S8500 Shine Therapy. Pro můj názor a srovnání se starou žehličkou čtěte dál. :)

Před srovnáním si trochu popíšeme tuto žehličku: O proti starším typům Remington žehliček si můžete všimnout že už má trochu jiný vzhled a tvar. Žehlička dokáže: 
Nastavení teploty od 150°C- 230°C
po 60 min automat. vypnutí.
Rychlé nahřívání a i chladnutí
Funkce rychlé nahřátí
Záruka 5 let!
Žehlička se pyšní keramickými destičkami napuštěnými Marockým Arganovým olejem, který má vydržet 5 roků. Což jsem docela zvědavá nicméně. I při žehlení jde poznat, že opravdu něco na tom bude. Navíc mě velmi potěšila délka destiček, která je opravdu skvělá. 

Na boku nalezneme tlačíko + - na ovládání teploty a tlačítko ON/OFF. 

Navíc když máte zapojenou v elektrice žehličku a neděláte s ní nic. Žehlička je v pohotovostním režimu, který charakterizuje zámeček na displayi. Teplota je uvedena na modře svítícím displeji.

Otočný drát pro lepší žehlení. O proti té staré mi příjde více prohlý a to je jenom dobře. Dobře se se žehličkou manipuluje.

Porovnání Remington s8500 a Remington S1005

Opravdu se mi krásně s s8500 žehlí vlasy a příjdou mi i lesklejší. Lépe rovná a vlasy vydrží opravdu déle. Navíc si dokážu pěkně vyžehlit vlasy 200°C a přejedu po vlasu 2x. U s1005 jsem musela žehlit na 230°C a to i 4x přejet po pramenu a stejně když jsem přišla do školy, tak to bylo hned vlnité. 
Jsem hrozně nadšená z s8500 kvůli výdrži. Toto první "testování" je provedeno bez jakýchkoliv přípravků, takže s použitím přípravku by vlasy měli opravdu vydržet déle. Dokonce i vlhko zvládají, ovšem né když vás postihne liják a vy jste zmoklá jak slepice. :D

Zde můžete uvidět menší porovnání jaké mám vlasy své. A jak vypadají vyžehlené. Opravdu co se týče žehliček jsem velice náročná.
Opravdu na to jaké mám přírodní vlasy jsem byla potěšena a uchvácena jak mi skvěle držely. (Vím že se opakuji). Stačilo ráno sčísnout, trochu nalakovat a jít. Opravdu můžete vidět jak vlasy drželi 1., 2., a 3. den. vy co máte méně kudrnaté vlasy to vydrží lépe. Pro porovnání vám ukážu fotky, kdy s s1005 jsem měla vlasy na druhý den docela hodně vlnite (viz obrazek pod timto textem)

Takže opravdu příjemná změna.

Pouzderko, které bylo v balení. 

Musím říct, že i spolužačky když jsem přišla ten 3.den mi říkali, že si to nemám každý den žehlit a když zjistili že to mám furt od té středy tak čučeli a nevěřili vlastním očím. Dvě kámošky se rozhodly že také vyzkouší tuto žehličku. Pokud opravdu zvažujete koupit si žehličku v téhle cenové relaci. Já vřele doporučuji.

Tuto žehličku jsem koupila za necelých 1000 kč v eshopu. KupToTu.
Celá specifikace zde.


14 komentářů:

  1. vypadá teda fakt moc dobře! navíc napuštěná arganovým olejem :)
    rovné vlasy ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je skvělá:) A Děkuji moc:)

      Vymazat
  2. Já si pořídila Babyliss profi s kulmou a nic moc za ty velké peníze...

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé, že ti to vydrží tak dlouho :))
    http://smiling-emily.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Great blog :)
    Would you like to follow each other ? :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je hezký jak to drží " super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem na ni tuhle koukala, přesně na tu samou :-) Ale spíš z rozmaru, protože žehličku mám dva roky, perfektní, a jak ji moc nepoužívám, tak se mi ještě nestihla ani omrzet :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Jů, mám tutéž. A vyhovuje mi (i když s ní nemám skoro co vyvádět, vzhledem k tomu, že mám docela krátké vlasy).

    OdpovědětVymazat
  8. najdu jí letos pod stromečkem,tak se těším už je 24tého???:D stará mi odešla a na základě recenzí na netu jsem si jí vybrala designh je podle mě také 🔝.stop✋ nudným černým žehličkám,jinak fota jsou skvělá a jsem ráda,že jsem.našla další článek s pochvalou na tuto žehličkou na vlasy. 👀👌☝

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)