neděle 23. února 2014

Sweet 16 y.o.

Krásné nedělní odpoledne všem přeji,
jak zní nadpis. Už je mi konečně 16. Narozeniny jsem sice měla už v Pátek, ale konečně teď jsem se odhodlala k tomu abych vám zde o nich napsala. Vy, kteří nemusíte moc takové ty "chlubivé" články jakože co jsem dostala atd. Tak to ani raději nečtěte. Článek bude obsahovat narozeninový New In + pár fotek z oslavy:).
Na 16.té narozeniny jsem se těšila už od 10, kdy ve filmech holky mají 16 a byly mooooc velké. Necítím se tak. Ale je to tu. A jsem ráda.  :))
A co jsem dostala?:)
Od mamky jsem dostala parku z Tally, kdy jsem jí s ní kupovala. 2 týdny jsem se na ní těšila teď je konečně máá <3


Také dárek od maminky, podle mě jsou skvělé. Jsem velice moc spokojena! :)

Balíček od Yves Rocher. Byl to dárek od sestry a mamči. :) Hrozně moc jsem si přála ten odličovač. Určitě se zde objeví recenze jak na odlakovač tak i na kondicionér. Mýdelko voní úžasně po ostružinách. To bude mít místečko v mé skříni. :)

Od Terezky jsem dostala tyto úžasné nadkolenky. Ze kterých jsem neskutečně nadšená. :) Jistě se objeví v outfitu, který chystám. :)
Řetízek se srdíčkem a dvoje dokonalé náušničky. Těmi mě potěšila opět Terezka:* Jsem uchvácená.. :)

Od Sandrušky jsem dostala tento krásný jemnoučký prstýnek. Jen škoda, že by mohl být o jedno číselko menší.. :/ Ale nosit se dá. A také se mi moc líbí:)

Sandruška ví, jak mě vykrmit. Merci <33

Dáreček od mého miláčka. Brašnu na notebook jsem už dlouho chtěla. Jak to vidím, už mi nic nechybí :)

Sladkosti <3 

Co se týče dárků. Jsem z každého moc ohromena. :) Kromě toho jsem také dostala nějaké peníze. Oslava byla úžasná. Vypili jsme dva jahodové AVANTI <3 Neskutečně dobrý šampus. Né, nebyli jsme nalité, ale v náladičce. Bublinky lezou  do hlavy rychle... Jsem ráda, že jsem mohla prožít s něma své narozeniny. Holky jsou zlatíčka <3 A teď pár fotek. :)

Já jsem vlevo, Sandra vpravo. :D
Zleva: Já, Terezka, Sandruška <3


10 komentářů:

  1. krásné boty <3 a ten odličovač očí YR musím zkusit! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vše nej k narozeninám, dárečky jsou krásné :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat
  3. Dostala jsi opravdu nááádherné dárky! Dodatečně ti přeju všechno nejlepší k narozeninám, šestnáctiny jsou krásné... ♥

    http://minuscin-svet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. skvělé dárky jsi dostala! :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  5. Takových krásných dárečků! :)
    Na mém blogu běží giveaway! :) Budu ráda když se zůčastníš. O co se hraje? Se dozvíš u mě na blogu. Výhra určitě bude stát za to! :)
    http://noordinary-girl.blogspot.cz/2014/02/giveaway-no1.html

    OdpovědětVymazat
  6. Máš opravdu krásné dárečky :-) Opožděně všechno nejlepší !!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný dárečky, ty šperky jsou úžasný!! :) A nenapsala by si potom recenzi na ten odličovač? Vypadá docela dobře a já po nějakém koukám.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Už jsem napsala, nalezneš ji zde: http://friendly-diary.blogspot.cz/2014/03/recenze-yves-rocher-expresni-odlicovac.html

      Vymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)