čtvrtek 20. března 2014

Recenze || Essence tužka na obočí

Přeji krásný den,
právě jsem dopekla krtkův dort pro přítele, který má dneska 18. narozeniny, mezitím co se chladi v ledničce jsme na zahrádce a užíváme si sluníčka, a ja píšu článek. :) Dneska to bude recenze na mou jedinou a oblibenou tužku na obočí, ke které jsem se dostala díky mamce. To víte, tenkrát mi mamka poprvé vytrhala obočí (na poprvé jsem se do toho sama nechtěla vrhnout) a já začala experimentovat s máminou tužkou na obočí. Nejdříve to bylo jen párkrát do týdne a než jsem se nadála nedám bez ní ani ránu.



Co se týče designu, líbí se mi, typické logo essence a barva podobná tuze. Myslím, že nijak si nemohu na nic postěžovat. Víčko, které kryje tužku je z obyčejného plastu s černým kartáčkem, který jsem ještě nikdy nevyužila. Myslím, že při větším zatlačení při uzavírání může dojít k prasknutí. (zatím se mi to nestalo)


I když mnohých z vás tužky na obočí tohoto typu (na strouhání) nemusí. Mě osobně ořezávání žíly netrhá takže žádné výhrady nemám.


Co se týče pigmentace, je podle mě dostatečna. Já mám odstín 02 BROWN. A pokud si nanášení vychytáte, dokážete si vykouzlit obočí mnoha odstínů, vše se odvijí jak na tužku tlačíte. S výdrží jsem spokojená také. Jednou se mi už stalo, že jsem byla natolik unavená a neodlíčila jsem se a ještě  ráno to zas tak blbě nevypadalo.

Tužku jsem koupila v Rossmannu za cca 40,-Kč. A můj názor znáte, já jsem spokojena a mohu jen doporučit. Doporučila jsem to i kamarádce, která je také nad míru spokojena a v porovnání s cenou, je to zatím má jasná volba.

Přeji krásný zbytek dne Vaše Niki :*

12 komentářů:

  1. určitě jí zkusím, zrovna dodělávám tužku na obočí od she :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O té jsem neslyšela :)) Ať dobře slouží!!!:)

      Vymazat
  2. mám podobnnou ale od max factoru, vypadá teoreticky stejně :D ale nic moc, čekala jsem lepší... :/

    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda od max factoru ji nemam vyzkoušenou, jen tuto od essence:))

      Vymazat
  3. Hello dear great blog I'm new follower hope you can follow me too ;)

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Obočie si nefarbím ani nezvyraznujem ale táto ceruzka vyzera super !:)

    Miriam
    www.miriamsefcikova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Po této jsem dost pokukovala, nakonec jsem si ale vybrala jinou :))

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ji také a jsem spokojená, možná by mohla být o něco světlejší, ale to se dá vychytat :)
    http://chilli-chocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, naštěstí se ten odstín dá vychytat, i když mě vyhovuje maximálně:))

      Vymazat
  7. Mám ji taky, dokonce už poměrně dlouho. A dokonce i stejný odstín. Jaká to náhoda. :-D

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj, máš moc hezký blog:)
    právě u mě probíhá giveaway, tak budu moc ráda, když se taky zapojíš. Krásný den! :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)