neděle 2. března 2014

Recenze || YVES ROCHER Expresní odličovač na oči s chrpou


Krásné nedělní  odpoledne Vám přeji,
Dneska se s váma podělím o svůj názor na tento odličovač. Objevila jsem ho úplně náhodou, když jsem prohlížela mamčinné slevy za věrnost. A protože mě za pár dní čekaly narozeniny, navrhla jsem mamce, jestli by mi to nemohla třeba dát...

 Co se týče lahvičky. Příjde mi pěkně zpracovaná, není přeplácaná. Lahvička není ze skla, což mi vyhovuje. Nemusím se bát že by se mi rozbila. Uzávěr je obyčejně šroubovací se zmenšeným hrdlem. :)

Složení

Tento odličovač slibuje rychlé odličování. Podle mě je opravdu dobrý. Vlastně, většinou mi odličovače vyhovují když jsou do půlky z oleje. Před použítím se má protřepat a pomocí kosmetického tamponku odličovat oči. Já ho používám i na obočí. A opravdu stačí přejet přes oči párkrát a jemně a vše je pryč. Co se týče šetrnosti k očím. Dávám jedničku. Oči mě nepálí a ani nezarudnou

Stojí 199,-. Právě teď ale na něho je 30% sleva a tak toho miláčka můžete mít dokonce za 139 Kč. - ZDE

Jaké máte skušenosti s tímto nebo jinými odličovači vy?

6 komentářů:

  1. Zatím jsem jej nezkoušela, ale vidím, že by mohle být super :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat
  2. jé, tak ten bych mohla vyzkoušet, vypadá suprově :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od YR mám micelárku a jsem s ní spokojená, ale tenhle odličovač vypadá taky lákavě :)

    Nicole blog

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám raději dvouvrstvá odličovadla :) Tento vypadá moc dobře !

    OdpovědětVymazat
  5. Článek jako na zavolanou, zrovna mi oční odličovač dochází. Skvělé určitě si ho pořídím :)
    studyinviolet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad bude sloužit stejně dobře, tak jako mě:)

      Vymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)